יום ראשון, 10 ביולי 2011

אאוטינג חסר תקדים - חברים, אני צריכה את עזרתכם! :-)

פוסט חדש, ללא מתכון, רק עם בקשה קטנה...

זוכרים את עוגת טובה? אז העוגה הזו (ועוד שתיים שלי) נכנסו לתחרות עוגות.
יותר משאני רוצה את הפרס אני רוצה לזעוק ושכל העולם יידע:
"זו העוגה של אמא שלי!!"


אמנם העוגה מפורסמת בבלוג, אבל זה לא מספיק לי. אתם מבינים, בהרגשה שלי, ככל שיותר ויותר אנשים ינסו את העוגה (ואני מרשה לעצמי להמר שגם יתאהבו בה מייד לאחר שיטעמו ממנה) -כך אימי המופלאה תמשיך להתקיים, איכשהו, ביקום הזה.
אני יודעת שזה משונה ואולי אפילו מגוחך, אבל זו האמת.
אני רוצה שעוד ועוד אנשים יחשפו למתכונים שלה ואם צריך לבחור אחד- הרי שהוא ללא ספק-
המתכון הזה.


בקיצור, אחרי לבטים קשים וארוכים - הרי לכם אאוטינג, ואם אנחנו מכירים, תגידו שלום :-)

אני צריכה את עזרתכם בשני לייקים. נכון, זה מעיק ומציק, אבל אני מבקשת כל כך יפה, לא תפרגנו? :-)

אם כן- קבלו את שני המקומות שבהם צריך לעשות לייק (בסדר הזה):
התחרות הסתיימה! תודה רבה על הלייקים! אעדכן אתכם בהמשך...!


בתקווה שלא אתחרט על החשיפה המוחלטת,
נחמה ;-)



אם כבר אאוטינג- אז עד הסוף 
(טוב נו, כמעט)
קבלו אותי ואת החתיך בתמונות שמגלות טפח ומכסות טפחיים:
כצלליות הפרשי הגובה אינם בולטים כפי שהם בולטים במציאות! :-)



8 תגובות:

  1. אני כבר לייקקתי..
    המון בהצלחה.. אחת העוגות שנראות יותר טוב בתחרות.
    אני לא הבנתי למה לצלם עוגה חצי אכולה או משהו בתוך כוסות חד פעמיות כאשר השיפוש היחידי הוא על פי המתכון, שאף אחד מהשופטים לא הולך לנסות אותו ועל פי התמונה שמעלים.

    בקיצור בהצלחה :)

    השבמחק
  2. הרגת אותי :-)
    תודה על הלייק!

    השבמחק
  3. המון המון בהצלחה! יש לך לייק :-)

    השבמחק
  4. בוצע :-) שיהיה בהצלחה!

    השבמחק
  5. גם ממני יש לך לייק..
    מעריצה מרחוק!

    השבמחק
  6. ברכות על העליה לגמר!

    השבמחק

זה אולי נראה מסובך לכתוב תגובה- אבל זה לא :-)
ביחרו לעצמכם שם או הגדירו "אנונימי", כתבו תגובה, ליחצו על "פרסם הערה" והקישו את צירוף האותיות שיינתן לכם. זהו! התגובה נשלחה :-)