יום רביעי, 31 באוגוסט 2011

Blog Day! - חמשת הבלוגים שאני הכי אוהבת

לגמרי במקרה גיליתי שהיום הוא יום ה Blog Day!
חמישה? צריך לבחור רק חמישה?
אני עוקבת באדיקות אחרי עשרות בלוגים... אבל הנה הם- חמשת הבלוגים האהובים עלי, מסודרים לפי הרגש:


ראשון, אחי הגאון :-) סיפרתי לכם כבר שבניתי עליו לטייס או חובלים, הילד עבר מיונים וגיבושים קשים ומלחיצים (אותי) והחליט (בלי לשאול אותי) שהוא רוצה להיות לוחם אמיתי ("מה אני איזה חפ"שן?!") ומסתבר, שהוא מוכשר כמו שד וכותב ממש ממש יפה.
אז ראשון בחיי וראשון ברשימת המומלצים שלי, קבלו אותו:
המסע לסגול, עם הפוסט הכי מרגש שקראתי בחיי



הבלוג השני שייך לאישה שאני מעריצה. יש לה יכולת מופלאה לכתוב ולצייר בדיוק מושלם! הטורים שלה כבשו את ליבי מזמן, הספר שלה הוא הספר המצחיק ביותר שקראתי מימיי, ואין יום שישי שאני לא מתקשרת בהתרגשות לדודה שלי "לדבר על הטור" ואין פעם שדודה שלי אומרת לי: "אין, זה בדיוק כמו בחיים!" 
אז קבלו אותה בתשואות רמות, כי היא גאונה בדיוק בפרטים הקטנים (בייחוד כשהיא כותבת על אימה, זכרונה לברכה):
דניאלה לונדון דקל - מאיירת עם הפה והטלפיים

הבלוג השלישי, של אישה מיוחדת במינה - הבלעבוסטע! אני מחכה בקוצר רוח לפוסט הבא שלה, כי פשוט תענוג לקרוא אותה כל פעם מחדש! בלוג על אימהות, בישול, אפייה ועבודות יד. ת-ע-נ-ו-ג!!
קבלו אותה:
הבעלעבוסטע! (כמה שגיאות כתיב עשיתי כאן..?)


הבלוג הרביעי הוא שייך לקונדיטורית מוכשרת ומהממת, שאני לא מבינה איך שכחתי אותה בגלגול הראשון של הפוסט הזה... אבל הנה אני מתקנת- האישה והאגדה! כל מתכון שלה מצליח, רוב המתכונים רציניים (ולא עולב) ובכלל- זכיתי לפגוש אותה והיא פשוט מקסימה אמיתית!!
קבלו אותה בתשואות רמות:
נטלי לוין האישה והאגדה, הלא היא עוגיו.נט


הבלוג החמישי והאחרון, הפעם באנגלית, בלג מקסים מקסים מקסים של מעצב גרפי מוכשר בשם כריס, אין לי מילים. טוב, יש לי המון: הוא אופה ויוצר דברים פשוט מושלמים שאחר כך הוא מקפיד לצלם אותם בפיירמים מושלמים.
באמת, מושלם...!
קבלו אותו, אחרון חביב ברשימה, כריסוש:
bake in paris

זהו. אלה חמשת הבלוגים האהובים עלי. אתם מוזמנים לכתוב לי בתגובות מה דעתכם או, אפילו עדיף, בלוגים נוספים שאתם אוהבים וממליצים עליהם!


בשורות טובות ואושר גדול,
נחמה :-)

תגובה 1:

  1. אוווף למה הפסקתי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים לאימייל? :( גיליתי זאת במקרה בפייס! אנא עדכני את צוות התמיכה הטכנית שלך
    סיל

    השבמחק

זה אולי נראה מסובך לכתוב תגובה- אבל זה לא :-)
ביחרו לעצמכם שם או הגדירו "אנונימי", כתבו תגובה, ליחצו על "פרסם הערה" והקישו את צירוף האותיות שיינתן לכם. זהו! התגובה נשלחה :-)